fredag 5 februari 2010

Vårinspirera med Tilda / Springfeeling with Tilda


Mitt i kalla vintern innan ens sportlovet eller Vasaloppet har gått av stapeln och förkylningarna står som spön i backen så kommer en längtan efter den ljuvliga våren...och då landar nya Tilda produkter som spär på den känslan!...

In the midst of coldest winter before the childrens winterleave from school and the "Vasaloppet skirace" and in between colds.... this longing for spring tickles me...and...voila! New wonderful products arrive from "Tilda" ...and makes me long even more!...


Söta rara Tilda !...

Sweet and dear Tilda!...

...och Nej...jag är inte sponsrad av Tilda!...Jag är bara barnsligt förtjust i allt
från denna ljuva Tone Finnanger!...

...and No ....I´m not sponsored by Tilda!...I´m just crazy about everything from this lovely designer Tone Finnanger!...


Dalahästen i ny skepnad...

The Dalecarlia Horse in a new "costume"....


Mums!....vill ha ....vill sy!....

Yummy! Want em! Sew lovely!...



Så vårligt och vackert så det vattnas i munnen!...

So fresh and full of spring that it makes my mouth water!...


Vårens finaste holk!...

This springs most beautiful nesting box!...




Så hon inspirerar mig! Jag har skrivit det förut...men hon måste vara min musa för se vad jag målar medan jag dreglar över Tilda!...

She inspires me so! I have written it before...but I think she must be my muse because look what I paint while I´m drewling over Tilda!...

............

Utställningen i Kupolen närmar sig! Från och med den 10:e februari och en månad framåt kan du kika på ett antal av mina tavlor på kafeet Waynes Cofee, plan 3....
Välkommen !


The exhibition at the mall Kupolen  is coming closer! From the 10 th of february and a month ahead You can see my paintings at the café "Waynes coffee"...
Welcome!



Credits: All photos except my painting from the official site of Tilda

5 kommentarer:

rochambeau sa...

Hello Liisa!!
So happy your modem is fixed and working for you!!
Thank you for this post your beautiful work and the fabric sculptures by Tilda are stunning too!
Happy Sunday to you!!
xox
Constance

Mila sa...

I love Tilda too :))!
OMG I love this painting and congrats for your art exhibition!
Have a great & creative week
Hugs,
Mila :)

Lisa sa...

i love Tilda too.. .so adorable and fresh! we have over 3 feet of snow so i am missing anything springy and green! your painting is gorgeous too!

linnea-maria sa...

Åh vad härligt. Jag föll för det där gulgröna tyget med rosenmedaljonger, lite gammaldags. Skulle passa som qvilt. Skymten av tavlan du visar ser helt underbar ut! /linnea-maria

Ineke Original sa...

Wow! What a fantastic blog! I am your next follower.
I love the things that you've made. I love the paper, and you know what.... We can buy it since this week in Holland!
greetings,
with love,
Ineke van den Akker