lördag 1 augusti 2009

Loppis och gamla morsor! / Fleamarkets and old mothers!


Kolla in vad jag fyndade i dag! Gamla fina noter...Halsband av glaspärlor...ett par riktigt gamla glasögon...precis vad jag behöver! Och den underbara färgen på silkesduken! Allt till överkomligt pris...

Check out what I found today! Old beautiful piano notes...necklages made of glass pearls, an old rosary necklage...a pair of old spectacles...just what I need! And look at the wonderful colour on the tablecloth made of silk! Everything for a bargain...




På tal om gamla fina saker! ;0) Morsan har en blogg!! Kolla in den du med! OK så här i början hjälper jag till lite...men ändå! Morsan fyller snart 69+ ! Men ser inte ut att vara en dag äldre än 59!...Hon skall också vara med i Konst i Kvadrat i Borlänge i oktober.

Talking about old lovely fleamarket finds! ;0) My mother has got a blog!! Check it out! OK now in the beginning I´m helping her a little...but anyway! She´s turning 69+ ! But she doesn´t look a day older than 59+ ! She is also participating in the exhibition " Konst i Kvadrat" in Borlänge in october.

Ha en underbar dag! Vi ses!

Have a lovely day! I´ll see Ya!

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Åh härligt med loppis. Det bästa är de fynden man gör för struntsummor, silverbroschen man betalade 3:- för osv. När man helt plötsligt är ensamstående så får man inse att man får sluta springa på dyra inredningsbutiker och handla på loppis istället, men det gör inte mig något grejerna man kommer hem med är såå mycket roligare :) Ha det fint....nu ska jag hälsa på din mamma /linnea-maria