lördag 8 juni 2013

50 år.../ 50 years..


50 år har man blivit ...hur det nu gick till? Jag är väl ändå inte äldre än 35? ...

50 years...how on earth did that happen? I mean I'm not older that 35 am I?...



men...det måste jag säga att det känns fantastiskt!...

but I have to add..It feels great!...



att bli firad i all enkelhet av nära och kära, familj arbetskamrater och vänner...

to be celebrated in all simplicity..by near and dear, family, friends and workmates...



blommor och presenter..men det bästa av allt att jag får bjuda på gott att äta hemma hos mig!

flowers, gifts...but most important to me is the opportunity to give all my friends something good to eat at my place!


trevliga samtal, goa vänner....

lovely conversations, dear friends...



vad mer kan man begära?..

what else is there to wish for?...



hur kan det bli bättre än så här?...

how can it get any better than this?...



Ossi tycker om barn och folk , men förstår inte riktigt att han är JÄTTE stor för att vara en 7 månaders valp!...

Ossi the dog loves children and folks, but doesn't quite realize how BIG he is for a 7 months old puppy!..



nåväl , han växer väl upp och blir en lugn o fin vovve till slut!...

well, he will grow up to be a calm and nice "little" dog eventually!...



synd bara att en del folk inte förstår att han bara är en valp...om än en Marmaduke typ!...

pitty some people don't realize he's just a puppy...a Marmaduke type of puppy!..



och så till slut det fina päronträdet jag fick av mitt medlemmarna i mitt Damband! Tusen tusen tack alla som kom och firade mig och tusen, tusen tack till mina föräldrar , speciellt mamma , för all ovärderlig hjälp !

and finally...the Pear tree that I got from the members of my Ladies Band!  A million thanks to all folks that came to celebrate me and a million thanks to my parents, especially my mother, for all the help!

Tack och ha en underbar dag! Vi ses!

Thanks and have a lovely day! I'll see you later!









Inga kommentarer: