torsdag 21 april 2011

WIP i vårkvällen/ WIP in the spring evening



Work in progress..."Sisters of mercy"...to be continued...

Vårkvällen är hänförande, kvällshimlen är fylld av sång...

The spring evening is enchanting, the evening sky is filled with music...




Starar och trastar, Tranor och Lom...

Common Starlings, Cranes and Loons...



Trädgården är mitt vår gym med krattning, bärande av sten...

The garden is my spring "gym" ...raking leaves, carrying stones...



Skymningen faller...att se när stjärnorna tänds gör mig ödmjuk...

Dusk...to watch the stars lighten up one by one makes me humble...



ett och annat springpass hinns med det också!..."tvångs motion" via jobbet...bra, bra!

there's even time for a run by the lake!..."forced excercise" by my workmates...that's just good!



Vårblommorna drar ihop sig inför natten...

the springflowers close up before the night comes...



Jag återvänder till min studio...

I return to my studio...


Vyn i dagsljus...

the studioview in daylight...


och där är de..."sisters of mercy" ...Work in progress...som sagt. Var la jag penseln nu då?....

and there they are..."sisters of mercy"....Work in progress as said...Now where did I put my paintbrush?...



Ha en underbar kväll så här strax före Påsk! Vi ses!

Have a lovely evening , just before Easter! I'll see you later!

  


1 kommentar:

Unknown sa...

Beautiful photos as usual Liisa!
Wishing you a Happy Easter! :-)
~ Deb