måndag 25 juli 2011

Samla gammalt / Old stuff


Samla,samla...vill du ta en liten tur?...(Matroshka dockan i mitten är ett av mina ofärdiga projekt)...

Collect ,collect...wanna go for a tiny tour?...(The Matroshka doll in the middle is one of my unfinished projects)..


i min studio, bland några hyllor...jag tror inte jag vågar visa alla!..

in my studio, amongst some of the shelfs...don't know if I dare to show you all!...



Man gillar ju loppisar och antikaffärer...söndagens fynd...

I do appreciate fleamarkets and antiquing!...Sundays findings...



Jag älskar tyger och mönster...

I love fabric and patterns...



Sa jag att jag älskar tyger och mönster?...

Did I say I love fabric and patterns?...



För att inte tala om garn och band...

Not to mention yarns and ribbons...



nåja jag är inte ensam!...Min man samlar också...fast andra saker, typ motorcyklar...fast denna fina tillhör en bekant...men snart står en likadan klar här hemma...

Well, well I'm not alone!...My hubby is a collector too...but of other things, like motorbikes...but this perticular lovely one belongs to a friend...won't take long though before a similar one is ready here at home...



En Excelsior...fast vinröd...

An Excelsior...but dark wine colored...



Appropå gamla saker...min 7-årige son utbrast förvånat i morse, efter att jag för ovanlighetens skull anlagt och tvättat av mig en en ansiktsmask...-Men mamma...du har ju alls inte så många skrynklor!

Talking about old stuff...this morning after one of my quite unusual proceedings of putting on and washing off a facial mask, my 7 year old son exclaimed with a surprised look on his face:
- But Mommy..You don't have so many skwrinkles at all!


ha ha...man får vara tacksam för alla små saker här i livet!...

Hehe...one must be thankful for all the little things in life!...


Ha en underbar dag! Vi ses!

Have a wonderful day! I'll see you later!



Inga kommentarer: