söndag 9 maj 2010

Byalags fest ! / It´s a party!


Vårstädning i byn, vi värnar om vår vackra miljö....

"Tidy up" day in the village, we protect and take responsibilty of our beautiful environment...



Med en fortsatt trevlig kväll, grillning, musik och sång...

With a very enjoyable evening with barbeque, music and singing...



Ett stor kram och ett stort tack till kvällens värdpar...

A  big hug and thanks to the hosts of the evening...


...vackra Barbro ...

...beautiful Barbro...



...och hennes musikaliska man Peter!...

...and her musical husband Peter!...



Vi är så glada att ha er som vänner!...

We are so happy to have you as our friends!...


Vacker trädgårdskonst av för mig okänd konstnär...
beautiful garden art by an unknown artist...


Jag och min man är också mycket glada att få ställa ut vår konst i Grinds Lada på den stora Sommarfesten 19:e juni. Världsmusik och konst utlovas! Istället för inträde skänkes en summa till välgörande ändamål! Välkomna då!!

Me and my husband are very happy to be exhibiting our art in Grind´s Barn at the big Summer Feast on the 19´th of june. There will be Worldmusic and Art! The entry fee will go to charitable purposes! Welcome if you are in the neighbourhood!!


1 kommentar:

charlotte sa...

Hejsan! Hittade din blogg av en slump- vilka vackra målningar du gör! Själv har jag alldeles nyligen börjat att skapa i kollageteknik och börjat blogga. Jag har mest följt amerikanska bloggorskor(?) bland annat Suzy Blu, kul att du finns med i hennes bok!! Är väldigt förtjust i dagböcker att skriv/måla/kladda i, men inte som ren "artist" journal. Och jag är galen i att skapa nya omslag. Liksom du är jag en multimamma - jag har fyra barn, den äldsta 23 och yngsta 5! Om du vill får du gärna hälsa på hos mig! www.kreatrix.blogspot.com
=) Charlotte