tisdag 16 februari 2010

Och vinnare är..../And the winner is.....

Victor Mikhailovich Vasnetsov

Vilken magisk åktur detta har varit. OWOH...med 1088 deltagare från 40 länder! Ett stort tack till Lisa Swifka på "A wimsical Bohemian" som arrangerat detta !!
Jag fick överväldigande 281 komentarer! Tusen tack alla besökare!
Själv hann jag inte med att besöka hälften av alla men jag kommer att kika igenom listan även efter detta.


What a magical ride on the carpet this years OWOH event was....with 1088 participants from 40 countries! A huge thank and hugs to Lisa Swifka on "A wimsical Bohemian" who arranged it all !! 
I got overwhelming 281 comments! Thank You all kind visitors!
I didn´t reach more than half the participants but I will check back on the list to visit all later.


Nu till det viktigaste! Vem vann??
Jag lät mina tre barn säga ett varsitt nummer mellan 1 och 281. Sen skrev jag de numren på små lappar...och till sist kastade jag ner lapparna från trappen och lät Leon, vår nya katt, fånga vinnaren! Coolt! Och jag fick tag i lappen innan han svalde den!

And now to the important thigs! Who won??I let my three children say one number each between 1 and 281. Then I wrote these numbers on little notes...an finally I threw them down from the stairs and let Leon, our new cat, catch the winner! Cool! And I got the note before he swalloved it!


Sååååå....Vinnare är.....
Soooo....the winner is....

Jodi Creager at Creager Studios! 

GRATTIS!  Hoppas Du kommer att tycka om den!

CONGRATULATIONS! I hope You will like it!
Please send me Your adress and I will make this original painting fly over to Your home!
Please allow a week or two for delivery!


Det var allt...nu åter till "vanliga" rutiner!
Tack , vi ses!

That´s all folks for now....back to normal routines!
Thanks and I´ll see You later!



6 kommentarer:

DVArtist sa...

Well this one lucky person. Your giveaway is amazing. Congratulations to Jodi

Happy day to you
Nicole/Beadwright

north pal sa...

CONGRATS! to jodi. i'm so sure she will display it proudly. thank you for the chance.Bestest,Denise

Theresa MacNaughton sa...

Your artwork is amazingly beautiful! The winner is sure to cherish it. I love your work so much. :)
♥Theresa♥

linnea-maria sa...

Det var den ovanligaste dragning jag har hört! :)
Jag är övertygad om att vinnaren är nöjd. Ha en fin lördagkväll /linnea-maria

Mary sa...

Hi Liisa - I loved the way you picked the winner......congrats. to Jodi I know she'll be thrilled.

Hjortgården sa...

Så otroligt många tävlande - jag hittade hit först nu - men du målar så vackert så det är inte komstigt.

Hälsningar Maud