torsdag 10 september 2009

Älskade Tilda! / Tilda my love!

Jag tror jag har kommit till himmelen! Nya vackra Tildasaker och tyger har kommit! Jag tror jag konverterar till Tildaism och börjar tillbe denna fantastiskt duktiga designtös Tone Finnanger! Hon har gjort det igen!!...

I think I´m in heaven! New beautiful and gorgeous Tilda stuff and fabrics have arrived! I think I´m going to convert to Tildaism and start worshipping this tremendous design-girl Tone Finnanger! She did it again!!...


Äntligen finns hon på en websida också!! HÄR!! ...

Finally she has got a website of her own!! HERE!! ...

Det är så vacker så man kan gråta...

It´s so beautiful that it makes me weep...almost...


Fullt av mysiga ideer...sådana där som man skall göra när man får tid!...när det nu blir??...

Full of sweet ideas...those things that one will do when one gets the time to do it...whenever that is??...


Men det spelar ingen roll att jag kommer att vara 65 när jag har tid till allt detta pyssel!...Hon ger mig en sån kick!!....

But it doesn´t matter that I´ll be 65 before I get the time to do all these things!...She inspires me like a vitamin shock!!..


Jag köper vackra papper och tyger, lägger dem bredvid mig och tittar på allt det vackra med dimmiga ögon....sen målar jag en tavla med helt andra färger och motiv...som blir sååå bra! Fattar du? Jag gör det inte....

I buy awsome fabrics and beautful cardstock, lay them beside me and I look at all the beautiness with foggy eyes...then I go along and paint...a painting with completely different colours and motif...and it ends up so good! Can You understand why? I don´t....


Kanske Tilda är min musa?....

Perhaps Tilda is my muse?...


I alla fall köpte jag detta lilla julhäfte med sååå söta och vackra tomtar och julänglar och hjärtan och snögubbar och....

Anyway I bought this new booklet with such sweet elves and christmas angels and hearts and snowmen and...



Jag tror Gud skrattar åt mig där uppe!...
Ha en fantastisk Tildistisk dag!! Vi ses!

I think God is laughing at me up there!...
Have a wonderful Tildistic day!! I´ll see Ya!




2 kommentarer:

Twyla and Lindsey sa...

Isn't everything beautiful! I love the paper ornaments. Thank you for the link. It's a beautiful site. Have a nice weekend. Twyla

Lyckoslanten sa...

Så underbart att hitta en annan Tildafantast! :o)