torsdag 14 februari 2008

Vinnaren är.../ And the Winner is.....


Vilken fantastisk tilldragning denna One World One Heart Giveaway har varit! Tack Lisa Oceandreamer för initiativet! Jag har träffat på massor av nya spännande människor och bloggar. 426 deltagare från många olika länder!! Helt otroligt! Alla så oerhört positiva och trevliga! Jag kommer att ha många ställen att återkomma till!! Tack till alla som har lämnat en kommentar till min lilla "giveaway" (107 st!!)

What a great event this One World One Heart Giveaway has been! Thank You Lisa Oceandreamer for creating this event! I have met lots of new exciting people and blogs. 426 participants from all over the globe!! Unbelievable! And everybody so positive, nice and friendly! I will have many places to return to!! Thank´s to all of You who left a comment on my little giveaway (107!!)

I dag har jag haft lottdragning och fått en vinnare som får mitt handgjorda halssmycke!
Today I had a draw and there is a winner who will recieve my handmade necklage!



Jag skrev 107 nr på lappar, vek dem och slängde dem i makens "Indiana Jones" hatt. Blandade lite ...
I wrote 107numbers, cut and folded them, threw them into my husbands "Indiana Jones" hat. Mixed them a little...


Därefter fick min äldsta dotter dra en av lapparna....
My eldest daughter picked one of the notes...


Och hon drog / And she picked .....Ta Daa....


Mary Ann på Follow Your Bliss Designs!

Grattis! Smycket kommer på posten och jag skickar den direkt när jag fått adressen!
Congratulations! I will mail it to You as soon as possible, when I get the adress.



Glad Alla hjärtans Dag på alla Er!
Happy Valentines Day to All of You!



Nu ska vi se till vilken blogg ska jag först?!.....
Now lets see...to what blog am I heading next?!....

4 kommentarer:

Mary sa...

Lucky Mary Ann - hope she will treasure your lovely piece of art and get out there and explore!!!

Thank you for participating and giving us all a chance to win Liisa - and your home looks so warm and beautiful.

Happy Valentine's Day.

Sea Angels sa...

Happy Valentines Day, I hope love and happyness is with you and your family, for today and all year.
Hugs Lynn xx

Well done Mary Ann xx

Rowan Willow sa...

Hello Ms. Ottilias Veranda...YOU ARE A WINNER! My lil gnome drew your name from the hat. I will gather up the Mystery giveaway, send you a sneek peek, and get it in the mail. Please email me your address
tamarshall@cox.net
Congrats...take care
Tiffany :0)

Anonym sa...

Congratulations to the winner!!! Your neckalce will be treasured, I'm sure!!
D.