torsdag 15 november 2007

Vinter och konst/ Winter and art

Nu när vintern och kung Bore har slagit sitt järngrepp om oss och mörkret råder kan man faktiskt sitta på sin kammare med en sprakande brasa och pyssla lite.

The king of Winter, king Bore, has spread his magical white glitter over our countryside and it´s quite cosy to sit by the fire and let yourself fall into the creative mode.


Denna tavlan gjorde jag som ett litet tack till Arto ,en mycket begåvad musiker som hjälpte mig och min man med bröllopsmusik till vårt bröllop i somras. Vi gifte oss äntligen efter 12 år och tre barn!

I made this mix media canvas as a little gift to Arto , a very talented musician, who helped me and my husband with the music on our wedding in july. We finally got married after twelve years and three kids!


Aaah! Sommar !.... nu drar man sig till minnes hur det var!

Aaah! Summer !....that wasn´t too long ago....

Vi fick fint besök i trädgården....Jag tror att han/hon ligger i ide i vår stora komposthög nu.

We had a very qute visitor in our garden. I belive he/she is sleeping his/hers beautysleep in our big heap of leaves.

Det var allt för i dag tror jag , ha det bra så länge!

That´s all for today , have a nice day and we´ll meet again I hope!


Inga kommentarer: